קחו נשימה ובואו לצלול אתי


מכירים את זה שלוקחים משהו נהדר וגדול, כזה שיש בו סקרנות והוא מלא פלא, יש בו מבוכה וגילויים, בושה ועונג ושופכים אותו יחד עם המים?
מניחה שברור לכם על מה אני מדברת, ואם לא, אז יקרות ויקרים, אני מדברת על מיניות.
מיניות בריאה.
בשנים האחרונות אנחנו רואים ושומעים איך התחום הזה יוצא החוצה. יותר מדברים, יותר מלמדים, מזמינים לחוות, להשתלם, להכיר לעומק. לי עצמי יש יד ורגל בתחום כבר שנים רבות.

כשלא מדברים על אחד תחומי החיים שרב הנסתר שם, הולכים ללמוד עליו איפה שרק אפשר.
היום ילדים מגיל 8 כבר חשופים לפורנו – ולא, המיניות שלנו רחוקה להיות מה שהם רואים בפורנו – לנושא הזה נתייחס בפעם אחרת.

לכל מי שלא יודע, משמעות המילה "יוני" בסנסקריט, היא בית מקדש – וזו למעשה המילה המייצגת את מערכת המין הנשית. "לינגם", מייצג את הפין ומשמעותו, מטה אור / משכין השלום.

דמיינו לעצמכם כמה רכות וכוונה ויופי יש כשבאים עם מטה אור לבית מקדש.
לא אכנס כרגע לסוגים של יחסים, לא אדבר על עונג ואורגזמות.

אני רוצה להתחיל עם "עיסוי יוני". בדיוק מה שזה אומר.
כמו שאנחנו מטפלים בפתחים אחרים שלנו: אזניים, נחיריים, פה, פי טבעת – אנחנו מטפלים ומעסים גם את היוני שלנו.
אם טרם חקרתם בעצמכם את כל פתחי הגוף, מוזמנים להתחיל. לעולם לא מאוחר.
עשו שלום עם הגוף, כולו. (אם משהו בגוף דוחה אתכם, אתם לא ממש יודעים איך להתחיל / לגשת אליו – כתבו לי. אזמין אתכם לסדנא).
מערכת המין הנשית היא אחת המערכות המופלאות והמרתקות שיש בגוף. מפלים הורמונאליים מעבים לנו את הרחם ומרוקנים אותה, יש נשים שחשות תנועה בשדיים לפני ווסת, יש שחוות כאב / נפיחות בבטן, משיכה לרגליים. יש נשים שממש חשות ביוץ, יש את אלה שמרוקנות את דם הווסת ויודעות ממש מתי הדם מבקש לצאת (ממליצה בחום לכל אישה), יש את אלה שמתחברות למקרר, בוכות, מתמלאות תשוקה, שגעון – אנחנו מאוד יצירתיות בתגובות שלנו. 

כל מי שחי פעם עם אישה נחשף קצת לטרללת ההורמונאלית.
בתפיסה הסינית, יש ערוץ אנרגיה המחבר את העולם הרגשי לרחם. זאת אומרת, כל מה שאנחנו מרגישות ולא מדברות אותו, יבוא לידי ביטוי ברחם. ככל שנשמור יותר בבטן, ככל שלא נקשיב לעצמנו, נגיד כן כשבעצם אנחנו רוצות לסרב ולומר לא - נוכל לחוות ווסת לא סדירה, כאבים, בעיות פריון – הכל מהכל. כל מה שיכול להשתבש, ישתבש. עד שנהיה ממש קשובות לקול הלב.

ולמה כל ההקדמה הזו?יש טיפול שנקרא "עיסוי יוני". באופן אישי, אני מלמדת וממליצה לנשים לעסות ולגלות את עצמן לפני שהן מאשרות למישהו אחר לגעת בהן. קודם ולפני הכל את עם עצמך!
בארץ ובעולם יש מטפלות ומטפלים, שמציעים עיסוי כזה לנשים.

ברור לכולנו שעל מנת לבצע טיפול כזה, וזה טיפול לכל דבר, יש להבין הלכי רוח, יש להבין לעומק את כל מה שקשור ביחסי מטפל-מטופל, יש לנהוג בכפפות של משי, שהרי אנחנו מדברים כאן על קודש הקודשים. על בית מקדש שלרוב הוא פצוע, כאוב ומבקש ריפוי.
לאחרונה נתקלתי בשאלה: האם טיפול טנטרי לעיסוי יוני כולל חדירה או מין אוראלי.
אז רבותיי, בשום פנים ואופן לא. לא לא ולא באותיות קידוש לבנה. עיסוי יוני הוא עיסוי יוני ולא חדירה ולא ליקוקים ולא שום דבר שחוצה גבולות.
מי שיש לו/ה בעיות עם המיניות ומבקש/ת ליווי, יש עולם שלם של סרוגייטים שעובד בצמוד לפסיכולוגים / עו"סים. כל דבר אחר הוא חציית גבול בוטה וניצול הסיטואציה.
התחום הזה, שהוא כל כך יפה ועדין ומהנה ומענג ובריא ומלא חיוניות, נפרץ ברגל גסה ונוצר נזק נוראי בעיקר לנשים שמגיעות עם חשש ומבוכה ולא ממש יודעות לומר לא או לשים גבולות.
לא יוצרות תאום ציפיות עם המטפל (אם כבר טיפול, ללכת למטפלת אישה) ואז, כשהן הכי פגיעות וחשופות, הן חוות קיפאון או פשוט מתנתקות מהגוף ובמקום לחוות ריפוי למקום הכל כך עדין הזה, חוות עוד פגיעה.
השדה הזה, של המיניות, הוא רחב כמו השמיים. יש בו הכל מהכל. כמו שאתם מתייעצים ומבקשים חוות דעת על כל דבר שאתם רוכשים, בין אם זה סלולרי / טיפול שיאצו / ספקי אינטרנט – על אחת כמה וכמה, עשו סקר כשאתם מבקשים טיפול טנטרי.
גגלו, שאלו חברים, בקשו חוות דעת, צרו תאום ציפיות ובעיקר בעיקר, הקשיבו ללב, שימרו על עצמכןם. 


אפרתה בנור L.Ac | ליווי ויעוץ זוגי | מיניות קשובה | כתיבה יוצרת