ערבי הכרויות - אנשים כלבבי  My kind of people

My Kind of People – הכרות באווירה נינוחה, טבעית ומהנה

היום נעשה יותר ויותר קשה להכיר בני זוג. ברגע שמיציתם את מעגלי ההכרות הטבעיים – משפחה, חברים, קולגות לעבודה, שכונה, חברים מהצבא או מהלימודים, הסתיים המאגר הטבעי ורובכם פונים לאתרי ההכרויות.
המחשבה שמחליקים אתכם שמאלה כלאחר יד, מה שאתם בעצמכם עושים, הופכת אתכם לציניים. אתם עוטים שריון על מנת להיפגע כמה שפחות, ומתישהו, אתם פשוט מתייאשים, מרימים ידיים ומוותרים על מציאת זוגיות. מספרים לעצמכם סיפור שזוגיות זו בעצם חוויה מפוקפקת והדיסוננסים הקוגניטיביים מקבלים כנפיים.
בשורה התחתונה, אתם עדיין לבד.
אתם יודעים שאתם מקסימים. שכיף לדבר אתכם, שאתם חכמים, שיש לכם תחומי עניין רבים ומרתקים, שאתם אוהבים לבשל / לקרוא / לטייל.
אתם מודעים לעובדה שאתם עולם ומלואו. 

מסביב אתם רואים חברים בזוגיות ורק אתם עדיין לא. זה לא שמשהו לא בסדר אצלכם.
פשוט עוד לא הגיע הרגע שמישהו באמת עצר להכיר אתכם, ככה, לעומק.

כולנו ערים לעובדה שהמראה החיצוני מהווה פקטור משמעותי ברצון להתקרב ובמשיכה. מאידך, כל אחד מאיתנו מכיר מישהו או מישהי הנמצאים בסביבת המשפחה, החברים, השכונה, מרחב העבודה - שלא בורכו בקבין של יופי. אולי הם רזים או שמנים מדי, גבוהים או נמוכים מדי, אבל הם חכמים, מעניינים ומצחיקים. כיף להיות במחיצתם ואנחנו לא רואים את "הבחוץ" שלהם.
עבורנו הם יופי של אנשים ואנחנו שמחים להיות איתם, מדברים בשבחם ואם אנחנו כבר תפוסים, נשמח ממש להכיר אותם לחברים.
בדיוק כמו הללו, שלא נכנסים לתבנית שהחברה מכתיבה לנו, אבל ההכרות העמוקה שלנו איתם גורמת לנו לאהוב אותם ולשמוח בקרבתם, כך גם אצלנו במפגשים של אנשים כלבבי.

זו הסיבה שאנחנו מזמינים אתכם להגיע למפגשים שלנו, והלוואי היינו יכולים להכריח אתכם להתחייב לשלושה מפגשים ברצף עם אותה קבוצה. הרי לא תמיד אנחנו בשיאנו. אולי קמנו על צד שמאל, אולי אנחנו בתקופה מורכבת בחיים, אולי דווקא היום יצא לנו הרפס על השפתיים או חצ'קון מעצבן... הללו אינן סיבות טובות לדחות מפגש או לשים את האופציה להכרות על "הולד".
לכן, לא נכון לקבע דעה נחרצת מיד אחרי מפגש אחד.
רצף של מפגשים מאפשר לנו להכיר יותר טוב אלה את אלה. ההכרות המוקדמת הזו, מולידה נינוחות, קליפות מוסרות בקצב אישי ובטבעיות, והיכולת להביט פנימה או להסכים להחשף, גדלה.
מעבר להעמקת ההכרות, בכל מפגש יש תוכן מעניין העוסק בהעצמה אישית המחזקת את הביטחון העצמי ומובילה להיזכרות במשאבים הפנימיים של המשתתפים. 

באנשים כלבבי, אנחנו נהנים לחבר בין אנשים ועושים את זה בדרך האופטימאלית.
המפגשים מתקיימים במרחבים אינטימיים ונעימים.
באנשים כלבבי, הדגש הוא על תחושה נינוחה וטבעית. ההנחיה שלנו רגישה, מקצועית ונעימה ומאפשרת להציף את החוזקות, הכישורים והתחביבים כבר במליאה הרחבה.
רק אחרי שניים או שלושה סבבים של המליאה, בודקים את הסימונים שלכם (כן / אולי) ומעבירים טלפונים ברגע שיש הדדיות.

באנשים כלבבי
- המשתתפים עוברים זיהוי מלא, כולל הצגת ת.ז, שיחה ואימות נוסף ( פייסבוק / שיחה עם מכר),

- המפגש הוא למעשה ארוע חברתי – הכולל שיח ודיון, תרגילי הכרות, מוזיקה, תקרובת ושתיה.

למפגשים, רצוי להגיע "קזו'אל". חשוב שתרגישו נח ושהפער בין ה"בחוץ שלכם" לטובת הערב הזה לעומת האופן בו אתם מסתובבים בבית, יהיה מינימלי. הרי אנחנו לא רוצים להונות אף אחד ושלא יונו אותנו.

עלות המפגש - 250 ש"ח
נשמח ללוותכם ולראות כיצד אתם מגשימים את הזוגיות, מאמינים שאפשר ולנצח סוערים ומנגנים יחד.


להשארת פרטים והרשמה לארוע הקרוב,
מלאו את הטופס ונחזור אליכם:
https://forms.gle/JGqFG6QVeeWES3zV8

יותר מנשמח לראות אתכם צועדים יד ביד.